قیمت دام زنده امروز ۵ آبان ۱۴۰۳

فرارو شنبه 05 آبان 1403 - 08:27

قیمت دام زنده در آخرین معاملات هفته گذشته با نوسان قیمت‌ها مواجه شد.

به گزارش خبرآنلاین، گزارش‌ها نشان می‌دهد که در استان تهران هر کیلو گوسفند زنده حداقل ۲۷۰ هزار تومان و حداکثر ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد. هر کیلو گوساله زنده نیز بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

در استان اصفهان، اما قیمت دام زنده تا حدی کاهشی بود؛ به طوری که هر کیلو گوسفند زنده بین ۲۶۰ تا ۲۹۰ هزار تومان قیمت پیدا کرد. هر کیلو گوساله زنده نیز بین ۱۷۵ تا ۱۹۰ هزار تومان به فروش می‌رود.

در استان خراسان‌رضوی در مقابل تا حدی قیمت دام زنده بالا رفت. قیمت هر کیلو گوسفند زنده بین ۲۶۰ تا ۲۷۰ هزار تومان و هر کیلو گوساله زنده ۱۷۵ تا ۱۹۰ هزار تومان اعلام شد. در استان فارس نیز قیمت هر کیلو گوسفند زنده ۲۷۰ تا ۲۸۰ هزار تومان و گوساله زنده ۱۷۰ تا ۱۸۵ هزار تومان است.

در این میان، در استان قم هر کیلو گوسفند زنده حداقل ۲۸۰ هزار تومان و حداکثر ۲۸۵ هزار تومان قیمت دارد. گوساله زنده هم حداقل ۱۸۴ و حداکثر ۱۸۶ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین در استان مرکزی هر کیلو گوسفند زنده بین ۲۹۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان و گوساله زنده ۱۸۳ تا ۱۹۳ هزار تومان قیمت دارد.

در جدول زیر، قیمت دام زنده در برخی از استان‌های کشور، قابل مشاهده است: 

قیمت دام زنده ۵ آبان ۱۴۰۳ اعلام شد/ قیمت دام زنده تغییر کرد///

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.