تعجب مدیرعامل پرسپولیس از رفتار سرمربی در جلسه خصوصی دو نفره!

خبرگزاری مهر شنبه 05 آبان 1403 - 08:52
جلسه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس با تعحجب رضا درویش از نحوه برخورد سرمربی این تیم همراه بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز مقابل شمسی آذر قزوین بازی می‌کند که چهار دیدار قبلی خود در لیگ برتر فصل جاری را با پیروزی پشت سر گذاشته تا مدافع عنوان قهرمانی در رتبه دوم جدول حضور داشته باشد.

این در حالی است که سرخپوشان در لیگ نخبگان آسیا تنها یک امتیاز از سه بازی خود کسب کرده‌اند. آنها پس از شکست مقابل الاهلی عربستان تن به تساوی مقابل پاختاکور دادند و هفته گذشته هم از السد قطر باختند تا وضعیت خوبی در آسیا نداشته باشند.

همین موضوع باعث شد تا رضا درویش مدیرعامل باشگاه از خوان کارلوس گاریدو دعوت کند تا در جلسه خصوصی و محرمانه دونفره با او حضور پیدا کند.

گاریدو در این جلسه ضمن شنیدن انتظارات مدیران و هواداران باشگاه به درویش کاملا حق داد و خود را بابت عدم موفقیت بازیکنان در امر گلزنی سرزنش کرد.

سرمربی اسپانیایی که در نشست‌های خبری خود نشان داده است اخلاق عجیبی دارد در جلسه با درویش هم تعجب مدیرعامل پرسپولیس را برانگیخت. او بابت باخت‌های تیمش در لیگ نخبگان بسیار ابراز تأسف کرد و بی آنکه اسمی از بازیکن خاصی ببرد مسئولیت شکست‌ها را پذیرفت و قول داد هرچه سریع‌تر مشکل گلزنی و عدم اعتماد به نفس بازیکنان در این امر را حل کند.

گاریدو پس از پیروزی مقابل استقلال تهران توانست در دل هواداران جا باز کند اما به خوبی می‌داند اگر نتواند در بازی‌های پیش رو نتیجه بگیرد با انتقادات جدی روبرو خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.