عصبانیت مدیر میلان از سری A: قابل درک نیستید!

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 09:15
پائولو اسکارونی، مدیر میلان، تصمیم برای تعویق بازی سری A بین بولونیا و روسونری را که قرار بود روز شنبه برگزار شود، محکوم کرده و تصمیم مقامات محلی را «غیرقابل‌فهم» خوانده است.

به گزارش "ورزش سه"، بازی بولونیا-میلان در چارچوب هفته نهم سری A به دلیل سیل و هشدارهای شدید آب و هوایی در منطقه امیلیا-رومانیا رسماً به تعویق افتاد.

این بازی نه در یک زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد و نه پشت درهای بسته، بلکه کاملاً به تاریخ دیگری موکول می‌شود. با توجه به بازی‌های بولونیا و میلان در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا، اولین تاریخ ممکن برای برگزاری این مسابقه در ژانویه ۲۰۲۵ خواهد بود.

اسکارونی در خارج از جلسه اضطراری سری A در روز جمعه، ناامیدی شدید خود را از این که بازی نمی‌تواند برگزار شود، ابراز کرد. او تلاش کرده بود تا بازی برگزار شود.

او گفت:«به نظر من این تصمیم غیرقابل درک است. شهردار بولونیا بازی پشت درهای بسته را ممنوع کرده است، نمی‌دانم چرا، اما باید سر فرود آورده و به دستورات شهردار احترام بگذاریم. البته باز هم می‌گویم کارهای آنها را درک نمی‌کنم.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.