میانگین سنی پرسپولیس بالا است/ هماهنگی بین مهاجمان وجود ندارد

مشرق نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 10:04
کارشناس فوتبال با بیان اینکه میانگین سنی پرسپولیس بالا است، گفت: بازیکنان بالای ۳۰ سال دچار ضعف عضلانی می شوند و مدیران باشگاه باید بازیکنان جوان بیشتری جذب می کردند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم مسابقات لیگ نخبگان آسیا مقابل السد قطر تن به شکست داد تا شاگردان گاریدو کار سختی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشند.

مهاجمان پرسپولیس مقابل السد هماهنگ نبودند

امیرحسین اصلانیان کارشناس فوتبال در رابطه با این دیدار اظهار داشت: در بازی مقابل السد با اینکه توانستیم موقعیت‌هایی بسازیم و امید گل داشته باشیم، اما هماهنگی لازم میان مهاجمان ما وجود نداشت و ضربات نهایی به خوبی زده نشد. ژوائو هم با وجود فرصت‌های زیاد، در ضربات نهایی عملکرد خوبی نداشت و در استفاده از توپ‌های هوایی نیز، علی‌رغم قد بلندی که دارد تنها در یک صحنه مؤثر بود. این نشان می‌دهد که گاریدو هنوز در حال آزمایش ترکیب است، زیرا دیر به تیم پیوسته و هنوز به ترکیب ایده‌آل نرسیده است. این شرایط، کار در آسیا را برای کادر فنی دشوار کرده است. چراکه هنوز بازیکنان به‌خوبی کنار هم قرار نگرفته‌اند. در نهایت، با وجود ساختن موقعیت‌ها و شوت به دروازه، نتوانستیم از این موقعیت‌ها بهره ببریم؛ اما همچنان می‌توان امیدوار بود که تیم در لیگ برتر و جام حذفی نتایج خوبی بگیرد.

میانگین سنی پرسپولیس بالا است/ هماهنگی بین مهاجمان وجود ندارد

میانگین سنی پرسپولیس بالا است

او ادامه داد: میانگین سنی بازیکنان پرسپولیس بالا است که می‌تواند در تصمیم‌گیری‌های لحظه آخری مشکلاتی ایجاد کند. بازیکنان بالای ۳۰ سال به دلیل کاهش توان عضلاتشان در این سن، پتانسیل گذشته را ندارند. از تیم نمی‌توان انتظارات زیادی داشت، چراکه ساختار و زمین‌های ما باکیفیت نیستند. هنگامی که میزبانی نداریم، بازیکنان از دیدن زمین باکیفیت خوشحال می‌شوند و از نظر فنی راحت‌تر کار می‌کنند.

او افزود: در کشورمان، به دلیل شرایط نامناسب زمین‌ها، تیم‌های بالای جدول و میانه تفاوت زیادی در سبک بازی ندارند و اغلب به بازی مستقیم روی می‌آورند. در چنین شرایطی، مدافعان مانند گولسیانی به خط حمله اضافه می‌شوند و از مهاجم خارجی انتظار می‌رود که روی توپ‌های بلند مؤثر باشد، اما به نظر می‌رسد هنوز توجیه نشده است یا شاید کلاً سرزن خوبی نیست.

میانگین سنی پرسپولیس بالا است/ هماهنگی بین مهاجمان وجود ندارد

باقری اسطوره است و نظم در تیم برقرار می‌کند

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با حضور کریم باقری در کادرفنی این تیم گفت: نقش باقری از همان ابتدا مشخص بوده و با شناختی که از خود دارد، کارش را به درستی انجام می‌دهد. او از اسطوره‌های فوتبال ایران است و توانسته نظم تیم را برقرار کند.

باید ۳ امتیاز بازی با شمس آذر را بگیریم

اصلانیان در رابطه با دیدار پرسپولیس مقابل شمس آذر در هفته نهم لیگ برتر تصریح کرد: در مورد شمس آذر، باید بگویم که تیمی جوان است که سال گذشته بیشترین دوندگی را داشت، اما امسال با تنش‌هایی مواجه شده و بازی ساده‌ای نخواهد داشت. پرسپولیس اگر از موقعیت‌های خود به‌خوبی استفاده کند، می‌تواند برنده باشد نباید از ۳ امتیاز این مسابقه به راحتی بگذریم باید دلال‌ها را از تیم دور کرد، چرا که تنها بازیکنان خارجی ناکارآمد را با قیمت‌های بالا به تیم می‌آورند.

منبع: مهر

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.