گاف ارتش اسرائیل در انتشار تصویری از تهران

خبرآنلاین شنبه 05 آبان 1403 - 10:06
در شرایطی که رژیم صهیونیستی مدعی است اهدافی را در برخی از نقاط ایران هدف گرفته است، دفتر وزیر جنگ این رژیم تصویری ساختگی از وقوع انفجاری در تهران منتشر کرد!

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا باوجود هشدارهای قبلی مقام‌های جمهوری اسلامی ایران به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز (شنبه) در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

در پی این وقایع، دفتر «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در راستای شوی تبلیغاتی برای بزرگ‌نمایی آنچه رخ داده، تصاویری از حملات ادعایی منتشر کرد.

طبق تصویر منتشر شده، مانیتوری یک تصویر ادعایی از حمله به تهران را نشان می‌دهد، اما ارتش صهیونیستی در این مورد گاف داد. این تصویر مربوط به آتش‌سوزی پالایشگاه تهران در سال ۲۰۲۱ است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم‌زمان با این اقدام تجاوزکارانه، تصویری از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ این رژیم را در پناهگاه پایگاه نظامی «کریا» در نزدیکی تل‌آویو منتشر کردند.

گاف ارتش رژیم صهیونیستی در انتشار تصویری از تهران

شبکه المیادین هم به نقل از منابع آگاه خبر داد پدافند هوایی ایران پهپادهای اسرائیلی را که قصد داشتند پایگاه‌های نظامی در شرق استان تهران را هدف قرار دهند، سرنگون کرد. منابع آگاه همچنین گفته تلاش رژیم صهیونیستی برای هدف قرار دادن پایگاه‌های پدافندی در استان تهران با شکست مواجه شده است. این منابع اعلام کرده‌اند تمام اهداف متخاصم در حومه تهران ساقط شده‌اند.

این نخستین مرتبه‌ای نیست که پروپاگاندای صهیونیستی با انتشار تصاویری ساختگی سعی در منحرف کردن ذهن افکار عمومی دارد. دستگاه تبلیغاتی رژیم صهیونیستی در جریان نبرد در غزه، بارها برای صحنه‌سازی‌ تلاش کرده است.

311311

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.