عذرخواهی مهدی قایدی پس از اقدام جنجالی علیه سرمربی+عکس

افکار نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 10:53
ستاره ایرانی اتحاد کلبا، در اینستاگرام شخصی اش لقب «بهترین» را به رازوویچ داد.

تیم‌های فوتبال الاتحاد کلبا و الوحده امارات در هفته ششم لیگ امارات رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود الوحده به پایان رسید. تنها گل الاتحاد کلبا در این بازی توسط شهریار مغانلو مهاجم ایرانی این تیم وارد دروازه الوحده شد.

مهدی قایدی بازیکن اتحاد کلبا در دقیقه ۶۶ بازی تعویض و جای خود را به گوستاوو داد اما این تعویض به مذاق قایدی خوش نیامد و بدون اینکه به هم تیمی و سرمربی خود دست دهد به حالت ناراحت راهی رختکن شد.

همین موضوع واکنش «ووک رازوویچ» سرمربی کلبا را به همراه داشت تا نسبت به رفتار قایدی انتقاد کند و این موضوع را ناشی از عدم تمرکز او بداند.

قایدی که خطر اخراج از تیم را پشت گوش خود احساس می‌کرد صبح امروز با انتشار تصویری از سرمربی و همچنین هم تیمی‌های خود نسبت به بدرفتاری خود واکنش نشان داد.

او در اینستاگرام شخصی اش لقب «بهترین» را به رازوویچ داد. همچنین حلقه اتحاد تیمی را در استوری بعدی منتشر کرد تااینگونه ابراز پشیمانی کند.

عذرخواهی بازیکن تیم ملی ایران از سرمربی و هم تیمی های باشگاهی

عذرخواهی بازیکن تیم ملی ایران از سرمربی و هم تیمی های باشگاهی

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.