ترکیب احتمالی استقلال مقابل خیبر/ اولین تغییر مهم در ترکیب تیم موسیمانه

خبرورزشی شنبه 05 آبان 1403 - 11:03
امروز برای اولین سرمربی جدید آبی ها این تیم را در بازی با خیبر هدایت خواهد کرد و خیلی ها دوست دارند ببینند ترکیب آبی ها برای این بازی چیست.

به گزارش خبرورزشی، امروز پیتسو موسیمانه برای اولین بار قرار است ترکیب استقلال را در بازی با خیبر انتخاب کند و احتمالا در این امر سهراب بختیاری‌زاده هم به او کمک خواهد کرد.

امروز سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت و محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا و سامان فلاح مدافعان آبی‌ها خواهند بود. همچنین رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی به عنوان وینگ بک راست و چپ باید در تلاش کنند در کنار موفقیت در کارهای دفاعی نمایش خوبی در کارهای تهاجمی تیم شان داشته باشند. دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا و جلال الدین ماشاریپوف نیز ۳ بازیکنی هستند که باید در مرکز زمین برای محمدحسین اسلامی و گوستاوو بلانکو موقعیت سازی کنند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، جلال الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و گوستاوو بلانکو.

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.