سوپرایز احتمالی موسیمانه برای ترکیب استقلال

افکار نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 11:34
ترکیب احتمالی استقلال مقابل خیبر خرم آباد، تغییرات جالبی دارد.

امروز پیتسو موسیمانه برای اولین بار قرار است ترکیب استقلال را در بازی با خیبر انتخاب کند و احتمالا در این امر سهراب بختیاری‌زاده هم به او کمک خواهد کرد.

امروز سیدحسین حسینی در درون دروازه استقلال قرار خواهد گرفت و محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا و سامان فلاح مدافعان آبی‌ها خواهند بود. همچنین رامین رضاییان و ابوالفضل جلالی به عنوان وینگ بک راست و چپ باید در تلاش کنند در کنار موفقیت در کارهای دفاعی نمایش خوبی در کارهای تهاجمی تیم شان داشته باشند. دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا و جلال الدین ماشاریپوف نیز ۳ بازیکنی هستند که باید در مرکز زمین برای محمدحسین اسلامی و گوستاوو بلانکو موقعیت سازی کنند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، سامان فلاح، رامین رضاییان، ابوالفضل جلالی، دیدیه اندونگ، گائل کاکوتا، جلال الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و گوستاوو بلانکو.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.