نهنگ ها عاشق این ارز دیجیتال شدند | در هفته پایانی اکتبر وقت خرید کدام رمزارز است؟

گسترش نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 12:10
با وجود عملکرد نامناسب بسیاری از ارزهای دیجیتال در هفته جاری، تعدادی از آلتکوین‌ها توجه نهنگ‌های بازار ارز دیجیتال را جلب کرده و توسط آن‌ها خریداری شده‌اند. در ادامه، به بررسی این آلتکوین‌ها و دلایل احتمالی خرید آن‌ها خواهیم پرداخت. از جمله این آلتکوین‌های پرطرفدار می‌توان به ایمیوتبل ایکس (IMX)، پندل (PENDLE) و اینجکتیو (INJ) اشاره کرد.

داده‌های اینتودبلاک (IntoTheBlock) نشان می‌دهد که جریان خالص نهنگ‌های ایمیوتبل ایکس از ۲۸۸,۱۷۷ توکن به ۱۶.۰۲ میلیون توکن افزایش یافته است. این افزایش به معنای خرید خالص حدود ۱۵.۷۱ میلیون توکن IMX در هفته پایانی اکتبر می‌باشد. با توجه به قیمت فعلی هر توکن که ۱.۴۴ دلار است، ارزش تقریبی این خرید به ۲۲.۶۲ میلیون دلار می‌رسد.

برخی تحلیلگران معتقدند که این انباشت ممکن است به آزادسازی توکن‌های جدید در شش روز آینده مرتبط باشد. هرچند قیمت IMX در هفت روز گذشته ۵ درصد کاهش داشته، ادامه این خریدها می‌تواند باعث افزایش قیمت آن شود.

ارز دیجیتال

توکن اینجکتیو نیز از جمله آلت کوین‌هایی است که این هفته مورد توجه نهنگ‌ها قرار گرفته است. طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، موجودی کیف‌پول‌هایی که بین ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون توکن INJ دارند، از ۸۰.۴۹ میلیون به ۸۰.۷۰ میلیون افزایش یافته است و نشان می‌دهد که نهنگ‌ها احتمال افزایش قیمت این توکن را در نظر گرفته‌اند.

این حرکت ممکن است به شایعات پیوستن اینجکتیو به پروژه اتحادیه ابرهوش مصنوعی (Artificial Superintelligence Alliance) مرتبط باشد. با وجود افزایش حجم خرید، قیمت INJ این هفته ۷ درصد افت کرده است اما در صورت ادامه روند کنونی، احتمال بازیابی قیمت وجود دارد.

در مقایسه با ایمیوتبل ایکس و اینجکتیو، قیمت پندل بازدهی مثبتی داشته و ۸ درصد افزایش یافته است. در تاریخ ۲۳ اکتبر، جریان خالص نهنگ‌ها به ۱۶۵۲۶۰ توکن رسیده بود اما اکنون در حدود ۱.۳۳ میلیون توکن است.

اگر این روند ادامه یابد، احتمال افزایش ارزش پندل وجود خواهد داشت؛ در غیر این صورت، کاهش خرید نهنگ‌ها می‌تواند به فشار نزولی بیشتر بر قیمت منجر شود.

کدخبر: 338985

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.