این عادت ییلدیز است/ به اینتر گل بزنم، مثل دل‌پیرو شادی می‌کنم

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 12:43
اینتر و یوونتوس فردا در دربی ایتالیا به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که کنعان ییلدیز مدت‌هاست انتظارش را می کشد.ر

به گزارش "ورزش سه" ییلدیز با همه وجودش روی این بازی حساس تمرکز کرده و رویای گلزنی در زمین اینتر را دارد. استعداد ترکیه ای یوونتوس یک روز قبل از دربی ایتالیا در خانه اینتر با گاتزتا دلو اسپورت صحبت کرد: «اینتر تیم خوبی است و شکست دادن آنها به ما انرژی مثبت زیادی می دهد. ما یوونتوس هستیم، یک تیم قدرتمند و می رویم جوزپه مه‌آتزا را فتح کنیم.»

شماره 10 کوهی از انگیزه است و گفت که از توصیه های الکس دل پیرو استفاده خواهد کرد: «خوشحالم که می توانم با او صحبت کنم. او به من توصیه های زیادی کرده و کمک می کند رشد کنم. دل پیروز الگوی فوتبال من است.»

2100344

و درست مانند الکس، ییلدیز هم رویای گلزنی برابر اینتر را می بیند. اولین شادی گل معروف دل پیرو نیز در جوزپه مه‌آتزا خلق شد (شادی گل با بیرون آوردن زبان): «واقعا؟ نه، نمی دانستم. فردا سعی می کنم این شادی گل را تکرار کنم.»

ییلدیز در نهایت در مورد آینده اظهار نظر کرد. آیا ییلدیز آینده ای مانند دل پیرو را تصور می کند، یعنی همیشه با پیراهن سیاه و سفید؟ او گفت: «امیدوارم در اینجا دوران حرفه ای عالی داشته باشم، اما آینده را نمی توان پیش بینی کرد.»

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.