پدیده والیبال ایران سوژه اینستاگرام فدراسیون جهانی

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 12:43
صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال پستی درباره پوریا حسین خانزاده به اشتراک گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، پوریا حسین خانزاده، ستاره جوان والیبال ایران، پس از چند فصل درخشش در لیگ برتر ایران، تصمیم به حضور در سطح بین‌المللی گرفت و این فصل به تیم مطرح لوبه پیوست. این انتقال بزرگ در حالی صورت گرفت که خانزاده با چند پیشنهاد مواجه بود و در نهایت برای حضور در یکی از بهترین باشگاه‌های جهان انتخاب شد.

هرچند خانزاده در این فصل نتوانسته به طور مستمر در ترکیب اصلی لوبه به میدان برود، اما در هر فرصتی که در زمین حضور یافته، با انگیزه بالا و تلاش زیاد سعی کرده توانایی‌های خود را نشان دهد.

2100346

در همین راستا صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) او را به سوژه جدید خود تبدیل کرده است. این صفحه ضمن اشاره به پیوستن این بازیکن به لوبه، چند ویدیو از نمایش خانزاده در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را منتشر کرده است تا توجه بیشتری را به استعداد این بازیکن ایرانی جلب کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.