آنها در لیگ به رئال گل نزده‌اند/ مثلث مخوف بارسلونا: همیشه ناکام در ال‌کلاسیکو!

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 13:13
بارسلونا امسال یک مثلث مخوف در خط حمله خود دارد ولی هر سه مهاجم در لالیگا موفق به گلزنی در ال کلاسیکو نشده اند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با شتاب به ال‌کلاسیکوی امشب در برنابئو می‌رسد. این تیم در صدر جدول لالیگا قرار دارد و به تازگی با نتیجه‌ای قاطع بایرن مونیخ را در لیگ قهرمانان شکست داده است. مثلث هجومی بارسلونا در فرم فوق‌العاده‌ای قرار دارد، اما لواندوفسکی، رافینیا و لامین یامال با چالشی بزرگ در برابر رئال مادرید مواجه هستند: آن‌ها هرگز در لالیگا به این تیم گل نزده‌اند و در این زمینه ناکام مانده‌اند.

بارسلونا هجومی ترین و گلزن ترین تیم در رقابت‌های لالیگاست و تاکنون ۳۳ گل به ثمر رسانده است. از این تعداد، ۱۲ گل متعلق به روبرت لواندوفسکی است. این ستاره لهستانی که در مجموع این فصل ۱۵ گل در ۱۳ بازی به ثمر رسانده، در طول دوران حرفه‌ای خود ۸ گل به رئال مادرید زده است؛ شش گل در لیگ قهرمانان (یک گل با بایرن و ۵ گل با دورتموند) و دو گل با پیراهن بارسلونا، هر دو در سوپرجام اسپانیا. او در ۱۵ بازی مقابل تیم آنچلوتی قرار گرفته است.

2100374

اما رافینیا و لامین یامال نه تنها در برنابئو گل نزده‌اند، بلکه هرگز موفق به گلزنی به رئال مادرید نشده‌اند. ستاره برزیلی که بهترین دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند (او در بازی برابر بایرن، سه گل زد)، در هفت بازی مقابل تیم آنچلوتی قرار گرفته است: ۴ بازی در لالیگا، دو بازی در جام حذفی و یک بازی در سوپرجام و تاکنون موفقیتی از نظر گلزنی نداشته است.

2100373

همچنین لامین، بازیکنی که مورد تحسین هواداران رئال مادرید نیز قرار دارد، هرگز به این تیم گل نزده است، هرچند که این بازیکن ۱۷ ساله تنها سه بازی در ال‌کلاسیکو انجام داده است.

2078035

پائو ویکتور

مهاجم جوان ۲۲ ساله روز شنبه از ابتدا بازی نخواهد کرد زیرا مثلث هجومی بارسلونا در حال حاضر برای هانسی فلیک غیرقابل تغییر است. اما این بازیکن سابق خیرونا، به معنای واقعی ستاره ال‌کلاسیکوی تور ایالات متحده در ماه آگوست گذشته بود. او هر دو گل بارسلونا را به ثمر رساند و این تیم با نتیجه ۲-۱ بر رئال پیروز شد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.