کامران، نخودی و رفقا آماده اعزام به آلبانی(عکس)

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 13:19
تیم 4 نفره کشتی آزاد ایران آماده اعزام به مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی در آلبانی است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مسابقات کشتی آزاد زیر 23 جهان این روزها در کشور آلبانی در جریان است، تیم بزرگسالان ایران هم آماده سفر به این کشور شده است.

به عنوان آخرین تیم اعزامی ایران، چهار آزادکار تیم ملی امروز راهی کشور آلبانی می شوند تا طی روزهای 9 و 10 آبان روی تشک بروند.

رضا مومنی در 61 کیلوگرم، سینا خلیلی در وزن 70 کیلوگرم، محمد نخودی در 79 کیلوگرم و کامران قاسمپور در 92 کیلوگرم چهار آزادکار اعزامی ایران هستند که زیر نظر پژمان درستکار و دستیارانش تمرینات خود را در ماههای اخیر سپری کردند.

2100379

رضا مومنی و سینا خلیلی اولین تجربه جهانی بزرگسالان خود را سپری می کنند و از سوی دیگر محمد نخودی و کامران قاسمپور قبلا فینال مسابقات جهانی را تجربه کرده اند. البته در وزن 70 کیلوگرم هم قرار بود امیرمحمد یزدانی با دو نقره جهانی اعزام شود که در روزهای آخر مصدومیت کار دست او داد و خلیلی جایگزین این کشتی گیر شد. 

2100377

بدون شک امیدهای اصلی به محمد نخودی و کامران قاسمپور است که البته هر کدام رقبای سرسخت و شناخته شده ای دارند. نخودی باید با جردن باروز و دیگر رقبای مطرح خود مبارزه کند و کامران قاسمپور هم دو قهرمان المپیک یعنی عبدالرشید سعداله یف و دیوید تیلور را پیش روی خود می بیند.

2100376
2100378

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.