مدیرعامل پالایشگاه آبادان: هیچ موشک یا گلوله‌ای به سمت پالایشگاه شلیک نشده

فرارو شنبه 05 آبان 1403 - 13:56

مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت: در پالایشگاه آبادان همه واحدها و کارکنان مطابق روال عادی در حال فعالیت هستند. 

به گزارش ایسنا، حکیم قیم امروز در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: امروز شنبه پنجم آبان فعالیت در پالایشگاه آبادان عادی است و کارکنان مطابق هر روز در واحدها مشغول فعالیت هستند. 

وی حمله موشکی به این پالایشگاه را تکذیب کرد و افزود: هیچ مشکلی در پالایشگاه آبادان وجود ندارد. 

قیم بیان کرد: صدایی که شهروندان شنیدند صدای شلیک پدافند بود و هیچ موشک یا گلوله‌ای به سمت پالایشگاه شلیک نشده و تاسیسات نفتی همه سالم و در حال فعالیت هستند.

گفتنی است صبح امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ ساعاتی پس از شنیده شدن صدای انفجار در شهرهای مختلف، پدافند هوایی کشور اعلام کرد که اسرائیل نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده است. همچنین ارتش اعلام کرد که در این حمله، دو نفر شهید شدند.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.