واکنش حنیف عمران زاده به شرایط چادرملو

افکار نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 14:17
سرمربی تیم لیگ برتری چادرملو در واکنش به پیروزی مقابل تیم هوادار، ابراز خوشحالی کرد.

حنیف عمران زاده درباره برتری چادرملوی اردکان مقابل هوادار که به صعود نماینده یزد به رتبه پنجم جدول لیگ برتر فوتبال انجامید، اظهار داشت: هوادار تیم جوان، باکیفیت و سرحالی بود و یکی از سخت‌ترین بازی‌های خودمان را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر شرایط بسیار خوبی داریم. امیدوارم بازیکنان به همین روند ادامه بدهند و سورپرایز خوبی برای فوتبال ایران باشند.

وی با اشاره به رفت‌وآمد پُرتعداد بازیکنان در چادرملو تصریح کرد: تغییرات نسبتاً زیادی نسبت به سایر تیم‌ها داشتیم و بازیکنان خارجی با گذشت زمان به ما اضافه شدند. دو شکست در سه هفته اول متحمل شدیم و سه گل روی اشتباهات داوری خوردیم. خوشبختانه با هماهنگی و تلاش کادر فنی و مدیران، شرایط تیم را مدیریت و پس از گرفتن میزبانی در یزد، امتیازات خوبی جمع کردیم و شرایط چادرملو بهتر شد.

مربی تیم فوتبال چادرملوی اردکان در پاسخ به این پرسش که تیمش چه هدفی را در لیگ بیست‌وچهارم دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: اصل تیم ما بر همدلی درونی است و برای خوشحالی هواداران می‌جنگیم. تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا هواداران را شاد کنیم. مردم یزد پس از 20 سال صاحب نماینده در لیگ برتر شده‌اند. نگاهی به جدول نداریم و بازی به بازی پیش می‌رویم تا اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

عمران‌زاده در مورد چهار بازیکن خارجی چادرملو که اولین فصل حضور در فوتبال ایران را تجربه می‌کنند، به تسنیم گفت: جذب این بازیکنان یکی از هوشمندی‌های سرمربی تیم و مدیریت چادرملو بود. آنها با قیمت مناسب جذب شدند و خدا را شکر همه آنها عملکرد خوبی داشته‌اند. هماهنگی بازیکنان برزیلی با شرایط ایران زمان‌بر است، اما آنها تاکنون به هماهنگی خوبی با سایر نفرات رسیده‌اند.

وی درباره شرایط مالی باشگاه و اینکه شاگردان سعید اخباری رفته‌رفته از شرایط بد ابتدای فصل فاصله گرفتند، بیان کرد: با اینکه بودجه سنگینی در مقایسه با سایر باشگاه‌ها نداریم، در شرایط خوبی هستیم و همه ارکان باشگاه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند. ابتدا کم‌تجربگی در تیم احساس می‌شد، اما با روحیه‌ای که باشگاه و سرمربی تیم در زمان مناسب به بازیکنان منتقل کردند، اتفاقات خوبی افتاد.

مربی چادرملوی اردکان در واکنش به بد شدن حال خود در دقایق پایانی دیدار با هوادار عنوان کرد: بازیکن هوادار در دقیقه 5+90 با دروازه‌بان ما تک به تک شد و یکی از نکات مورد تأکید سرمربی رعایت نشد. من هم فریاد زدم که قفسه سینه‌ام تیر کشید و قرص خوردم. خدا را شکر الان حالم خوب است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.