مهدی طارمی گربه سیاه یوونتوس؟

افکار نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 14:17
اکنون که طارمی به اینتر پیوسته، فرصت دیگری برای روبرو شدن با یوونتوس پیدا کرده است.

مهدی طارمی ، ستاره ایرانی فوتبال، در آستانه یکی از مهم‌ترین بازی‌های دوران حرفه‌ای خود قرار دارد. او قرار است با پیراهن اینتر میلان به مصاف یوونتوس برود؛ تیمی که خاطرات شیرین و تلخی را برای او رقم زده است.

در سال 2021، زمانی که طارمی در پورتو بازی می‌کرد، با گلزنی زودهنگام به یوونتوس، نقش مهمی در حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا داشت. این بازی که در مرحله یک‌هشتم نهایی برگزار شد، یکی از به یادماندنی‌ترین بازی‌های دوران حرفه‌ای طارمی محسوب می‌شود.

اکنون که طارمی به اینتر پیوسته، فرصت دیگری برای روبرو شدن با یوونتوس پیدا کرده است. اگرچه این بار او از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نخواهد گرفت اما حضور او روی نیمکت و به میدان آمدنش در نیمه دوم می‌تواند بازی را تغییر دهد. هواداران اینتر امیدوارند طارمی بتواند با تکرار درخشش خود مثل دوران حضورش در پورتو، این بار نیز به تیمش کمک کند تا به پیروزی برسد.

مواجهه طارمی با یوونتوس، نه تنها برای هواداران ایرانی جذاب است، بلکه برای فوتبال دوستان سراسر جهان نیز جالب توجه است چراکه این بازی فرصتی است تا شاهد تقابل دو تیم بزرگ ایتالیا و درخشش یکی از بهترین مهاجمان آسیایی باشیم.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.