کویت تجاوز رژیم اشغالگر به ایران را محکوم کرد

خبرگزاری ایسنا شنبه 05 آبان 1403 - 14:23
وزارت خارجه کویت با صدور بیانیه‌ای تجاوز بامداد شنبه رژیم صهیونیستی به ایران را به شدت رد و محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است دولت کویت ضمن رد و محکومیت این تجاوز رژیم اشغالگر به خاک ایران، اعلام کرد این حمله بیانگر سیاست آشوبی است که نیروهای اشغالگر صهیونیستی با نقض حاکمیت کشورها، به خطر انداختن امنیت منطقه و نقض اصول قوانین بین‌المللی، عرف و منشورهای سازمان ملل در پیش گرفته‌اند.

براساس بیانیه قرارگاه پدافند هوایی ایران، رژیم اشغالگر صهیونیستی بامداد شنبه در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که با رهگیری و مقابله موفق سامانه پدافند هوایی ایران خنثی شد.

وزارت خارجه کویت بار دیگر از جامعه جهانی و شورای امنیت خواست مسؤولیت خود را در قبال توقف این اقدامات برعهده بگیرند که آینده منطقه و ملت‌های آن را تهدید می‌کند و لزوم اتخاذ اقدامات جدی براساس قوانین بین‌المللی برای‌ حفظ امنیت و ثبات را ضروری دانست.

انتهای پیام
 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.