سیل به مازندران می‌رسد؟

افکار نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 14:30
کارگروه مدیریت شرایط اضطراری شرکت آب منطقه‌ای مازندران از احتمال وقوع سیلاب‌های محلی، آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌های سراسر استان به دلیل بارندگی شدید طی ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

بر اساس پیش‌بینی‌های جوی و هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی مازندران به دلیل فعالیت سامانه بارشی و ورود موج جدید بارندگی به استان از بعدازظهر امروز شنبه ۵ تا پایان روز یکشنبه ۶ آبان، احتمال آبگرفتگی معابر، افزایش حجم آب رودخانه‌ها و وقوع سیلاب‌های محلی در برخی نقاط استان وجود دارد.

بر اساس این هشدار، آب‌گرفتگی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، صاعقه، کاهش دید، لغزندگی، ریزش سنگ و اختلال در تردد جاده‌ها و محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه بارشی عنوان شده است.

به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای مازندران، کارگروه مدیریت شرایط اضطرار شرکت آب منطقه‌ای مازندران اعلام کرد با توجه به این‌که این سامانه بارشی سراسر مازندران و به ویژه مناطق ساحلی و میان‌بند را تحت تاثیر قرار می‌دهد، به طور جدی توصیه می‌شود که همه افراد از حضور در مسیل‌ها، حریم و بستر رودخانه‌ها و مناطق دامنه‌ای بپرهیزند.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.