واکنش سوئیس به اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی علیه ایران

مشرق نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 14:38
دولت سوئیس اقدام تجاوزکارانه و تنش‌زای رژیم صهیونیستی در تعدی به خاک ایران را محکوم کرد و خواستار توقف خصومت‌ها شد.

به گزارش مشرق، وزارت امورخارجه سوئیس با انتشار بیانیه‌ای به تعدی رژیم صهیونیستی به ایران که ادعا می‌کند در جریان آن، نقاطی از مراکز نظامی ایران را هدف قرار داده است، واکنش نشان داد.

قرارگاه پدافند هوایی ایران بامداد امروز (شنبه) در یک اطلاعیه تصریح کرد که با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده است.

در بیانیه وزارت امورخارجه سوئیس آمده است: سوئیس تشدید خطرناک خشونت در خاورمیانه، از جمله حملات هوایی امروز اسرائیل به ایران را محکوم می‌کند.

وزارت امورخارجه سوئیس افزود: خصومت‌ها باید از سوی همه طرف‌ها متوقف شود تا از تشدید تنش‌های منطقه‌ای جلوگیری شود.

منبع: ایسنا

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.