مامور مهار وینیسیوس مشخص شد/ من از این رویارویی ترسی ندارم!

خبرورزشی شنبه 05 آبان 1403 - 14:44
ژول کونده اظهار داشته که از رقابت با بهترین بازیکنان دنیا لذت می‌برد، اما بر این نکته تأکید کرده که مهار وینیسیوس نتیجه تلاش گروهی است.

به گزارش خبرورزشی، با غیبت رونالد آرائوخو که هنوز چند هفته تا بازگشت به میادین فاصله دارد، بارسلونا از بهترین مدافع خود برای متوقف کردن وینیسیوس محروم است. آرائوخو یکی از معدود بازیکنانی است که توانسته بارها وینیسیوس، وینگر پرتوان رئال مادرید، را متوقف کند. او به عنوان «ضد وینیسیوس» شناخته می‌شود و خود وینیسیوس نیز به توانایی‌های او در این زمینه احترام می‌گذارد.

اکنون این مسئولیت به دوش ژول کونده افتاده است، که به عنوان مدافع راست در بارسلونا تثبیت شده و از بازیکنان کلیدی هانسی فلیک به شمار می‌آید. کونده به چالش تبدیل شدن به ضد وینیسیوس جدید پاسخ مثبت داده و در این‌باره می‌گوید: «من از رویارویی با او هیچ ترسی ندارم. او یک بازیکن فوق‌العاده است و یکی از نامزدهای اصلی توپ طلا محسوب می‌شود. او یکی از بهترین‌هاست، اما این برای من یک چالش و آزمون است. من عاشق بازی کردن در برابر بهترین‌ها هستم.»

کونده همچنین تأکید می‌کند که مهار وینیسیوس در طول مسابقه نیازمند تلاش گروهی خواهد بود: «این کار نیاز به همکاری دارد. متوقف کردن چنین بازیکن بااستعدادی در طول ۹۰ دقیقه تقریباً غیرممکن است. در مهار او در برخی لحظات به کمک نیاز خواهد بود. اما من مطمئن هستم که می‌توانم عملکرد خوبی ارائه دهم.»

بیشتر بخوانید: ال‌کلاسیکوی غیرقابل پیش‌بینی؛ بارسلونا همچنان رئال‌مادرید را به دنبال خودش می‌کشد؟

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.