ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار امروز مقابل شمس آذر

افکار نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 15:17
با توجه به نبود ۴ بازیکن پرسپولیس در بازی امروز به احتمال زیاد گاریدو تغییراتی در ترکیب تیم خود به وجود می‌آورد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته نهم ل یگ برتر فوتبال امشب ساعت ۱۹:۱۵در ورزشگاه شهدای قدس برابر تیم شمس آذر قزوین صف آرایی می‌کند که محمد حسین کنعانی زادگان، ایوب العملود، اوستون اورونوف و فرشاد فرجی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد.  

با توجه به نبود ۴ بازیکن پرسپولیس در بازی امروز به احتمال زیاد گاریدو تغییراتی در ترکیب تیم خود به وجود می‌آورد تا تیمش بتواند برابر تیم شمس آذر به برتری برسد و  به طور موقت صدرنشین شود.  

سهیل صحرایی  بازیکن جوان پرسپولیس در بازی با السد به عنوان یار تعویضی به جای فرشاد فرجی وارد زمین مسابقه شد و عملکرد خوبی هم در این بازی داشت و این احتمال وجود دارد که گاریدو از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش در بازی امشب بهره ببرد.  

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم شمس آذر به شرح زیر است:

الکسیس گندوز، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد محمدی، سهیل صحرایی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و علی علیپور

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.