کوه اسرائیلی‌ها موش زایید

خبرگزاری مهر شنبه 05 آبان 1403 - 15:24
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: اگرچه کوه اسرائیلی‌ها موش زایید، اما نقض خط قرمز ایران و تعرض به خاک کشور باید در سطحی پاسخ داده شود که برای آنها غافلگیرکننده باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرحسین ثابتی در واکنش به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و ناکامی در حمله به مراکز نظامی ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «امنیت پایدار در گرو اقتدار و پاسخ قوی به کوچک‌ترین غلط اضافه دشمن است. اگرچه کوه اسرائیلی‌ها موش زایید، اما نقض خط قرمز ایران و تعرض به خاک کشور باید در سطحی پاسخ داده شود که برای آنها غافلگیرکننده باشد. بهترین زمان برای پاسخ نیز وقتی است که درگیر جنگ فرسایشی در غزه و بیروت هستند.»

گفتنی است، بامداد شنبه (۵ آبان ۱۴۰۳) پدافند هوایی برخی شهرهای کشور فعال شد که پیرو آن قرارگاه پدافند هوایی کشور اعلام کرد: رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.