موبایل سرمربی جدید استقلال از دسترس خارج شد!

برترین‌ها شنبه 05 آبان 1403 - 15:27
پیتسو موسیمانه سرمربی جدید استقلال از اینکه در ایران تلفن ندارد گلایه داشت.

خبرورزشی: کاروان استقلال که با پرواز چارتر تهران را به مقصد خرم آباد ترک کرد، بعد از ظهر جمعه در فرودگاه مهرآباد جمع شد تا از آنجا عازم شود. پس از ورود به فرودگاه، موسیمانه و دستیارانش راهی  رستوران شدند و آنجا وقت خود را سپری می‌کردند تا زمان پرواز فرا برسد ولی دقایقی قبل از رفتن به سمت هواپیما، سرمربی استقلال مترجم خود را صدا کرد و خطاب به او گفت: "ما الان سه روز است که اینجا هستیم ولی چرا تلفن همراه نداریم؟ چرا به ما موبایل نداده‌اند؟ "

موبایل سرمربی جدید استقلال از دسترس خارج شد!

داستان از این قرار است که موسیمانه از تلفن آیفون و مدلی از آن استفاده می‌کند که در ایران رجیستر نمی‌شود و قاعدتاً بر اساس قانون جدا از بحث سیم کارت، باید یک دستگاه تلفن همراه داشته باشد که امکان استفاده از آن در داخل کشور برایش فراهم شود. البته این مساله قطعاً مشکل بزرگی نیست و پس از بازی با خیبر حتماً حل می‌شود.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.