واکنش شخصیت‌های سیاسی به شبه‌حمله صهیونیست‌ها علیه ایران

افکار نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 15:53
بعد از مدت‌ها رژیم صهیونیستی حملات محدودی را علیه برخی نقاط کشور انجام داد که توسط چتر پدافند هوایی کشور منهدم شد؛ همین امر واکنش مقامات و شخصیت‌های کشور را برانگیخت.

بعد از انجام عملیات وعده صادق ۲ توسط جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، مقامات این رژیم بارها تاکید داشتند که پاسخی سخت و دردناک به این حمله خواهند داد. با این حال همواره مقامات سیاسی و نظامی ایرانی نسبت به عواقب اقدام نابخردانه این رژِیم علیه ایران هشدار می‌دادند.

بامداد شنبه اما بالاخره بعد از مدت‌ها این رژیم حملات محدودی را علیه برخی نقاط کشور انجام داد که توسط چتر پدافند هوایی کشور منهدم شد. همین امر واکنش مقامات و شخصیت‌های کشور را برانگیخت.

مهاجرانی: نیروی پدافند هوایی کشورمان غرور ملی ایرانیان را احیا کرد

واکنش شخصیت‌های سیاسی به شبه حمله صهیونیست‌ها علیه ایران

سخنگوی دولت با تقدیر از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی کشورمان، افزود: باید به قدرت و اقتدار این جوانان آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.

رضایی: تعدی رژیم صهیونیستی به ایران حکایت از ترس و فرار آنها است

رضایی: تعدی رژیم صهیونیستی به ایران حکایت از ترس و فرار آنها است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به حمله اسرائیل به ایران، نوشت: تعدی رژیم صهیونیستی به ایران بیش از آنکه قدرت‌نمایی باشد، حکایت از ترس و فرار آنها داشت.

عارف: اقتدار ایران، دشمنان مام میهن را زبون و خوار می‌کند

اقتدار ایران، دشمنان مام میهن را زبون و خوار می‌کند

محمدرضا عارف در واکنش به حوادث بامداد امروز شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ با انتشار تصویری از پرچم ایران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: اقتدار ایران، دشمنان مام میهن را زبون و خوار می‌کند.

رضایی: دشمن صهیونیستی ضعیف‌تر از آن است که به ایران بزرگ آسیب جدی بزند

دشمن صهیونیستی ضعیف‌تر از آن است که به ایران بزرگ آسیب جدی بزند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمن صهیونیستی مثل پول خُرد است فقط سر و صدا دارد و ضعیف‌تر از آن است که به ایران بزرگ آسیب جدی بزند.

عضو شورای اطلاع‌رسانی دولت؛ شبه‌حمله رژیم جعلی شکست خورد

شبه‌حمله رژیم‌ جعلی شکست خورد

شهاب‌الدین طباطبایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «شبه‌حمله رژیم جعلی با سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور شکست خورد. روایت‌های جعلی تروریست‌ها هم با یکپارچگی داخلی دفع شد. خلاصه خبرها تا این ساعت: دلار ریخت، بورس سبز شد…»

شریعتی: ‬ رژیم صهیونیستی ‌با هوشیاری پدافند هوایی ما، کار خاصی نکرد

رژیم صهیونیستی ‌با هوشیاری پدافند هوایی ما، کار خاصی نکرد

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به عملیات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و ناکامی در حمله به مراکز نظامی ایران، نوشت: رژیم صهیونیستی ‌با هوشیاری پدافند هوایی ما، کار خاصی نکرد.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.