پیام ویژه علیرضا بیرانوند به هواداران سرخ

برترین‌ها شنبه 05 آبان 1403 - 16:14
علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری از هواداران تراکتور برای حضور در استادیوم دعوت کرد.

ورزش سه: تراکتور در هفته نهم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک است. شاگردان اسکوچیچ بعد از پیروزی آسیایی با روحیه بالا خود را آماده این دیدار کرده‌اند.
علیرضا بیرانوند بعد از حکم جنجالی‌اش بابت مصاحبه علیه هیات مدیره پرسپولیس با جریمه سنگین مالی و یک جلسه محرومیت تعلیقی مواجه شد که با عذرخواهی رسمی این محرومیت بخشیده می‌شد.

پیام ویژه علیرضا بیرانوند به هواداران سرخ

حال در شرایطی که گمانه‌زنی‌هایی در مورد محروم بودن یا نبودن بیرانوند مطرح می‌شد، او بدون مشکل آماده بازی برای تیم خود شده است‌.

بیرانوند با انتشار یک استوری خطاب به هواداران تراکتور نوشت:"سلام پرشورها، منتظر حضور گرما بخش‌تون در پاییز یادگار هستیم. علی بیرو."

پیام ویژه علیرضا بیرانوند به هواداران سرخ

تراکتور در آخرین بازی خانگی خود مقابل فولاد تن به شکست داده بود و حالا پیروزی برای تیم اسکوچیچ در ورزشگاه یادگار تبریز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است‌‌.

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.