بیانیه «سید عمار حکیم» به تجاوز اسرائیل علیه ایران

تابناک شنبه 05 آبان 1403 - 16:26

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق تجاوز رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد.

در بیانیه‌ای که دفتر اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق آن را منتشر کرد، آمده است: سید عمار حکیم تعرض رژیم صهیونیستی به مواضعی در چند شهر ایران را محکوم و همبستگی خود را با ملت مسلمان ایران، رهبری خردمند و دولت حکیمانه‌اش اعلام کرد.

بر اساس این بیانیه، حکیم مجددا از جامعه جهانی خواست برای توقف گسترش نفوذ رژیم صهیونیستی که در تعارض با منشورها و موازین بین المللی است، همبستگی و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی همچنین درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای گسترش جنگ علیه ملت فاجعه دیده فلسطین و لبنان به سوریه، ایران و کشورهای دیگر هشدار داد.

رئیس جریان حکمت ملی عراق از شورای امنیت و سازمان ملل هم خواست برای جلوگیری از اقدامات ویرانگر رژیم صهیونیستی که امنیت و ثبات ملت های منطقه را تهدید می کند، تصمیمات قاطعانه اتخاذ کنند

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.