بختیاری زاده: این تیم را به امانت تحویل موسیمانه می دهم

بیتوته شنبه 05 آبان 1403 - 16:29

بختیاری زاده: این تیم را به امانت تحویل موسیمانه می دهم



بختیاری زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سهراب بختیاری‌زاده در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرد: خوشحالم سرمربی بزرگی به استقلال آمده است. پس از نزدیک به یک ماه تلاش با همکارانی که در استقلال داشتم، این امانت را به آقای موسیمانه تحویل می‌دهم. زمانی که ایشان به اردوی ما در دبی ملحق شدند، همدیگر را دیدیم و خوشحالم که استقلال چنین فرد با شخصیتی را برای سرمربیگری انتخاب کرده است.  در رفتار آقای موسیمانه تواضع به خصوصی دیدم و برای من به‌عنوان یک مربی جوان‌تر، رفتار ایشان جالب بود. برای ایشان و تیم محبوبم آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوار هستم که پایان خوشی در این فصل در کنار هم داشته باشیم.

 

سرمربی موقت سابق استقلال در ادامه گفت: وقتی که به استقلال آمدم، به‌خاطر شرایط و مشکلاتی که تیم پشت سر گذاشته بود، درهرصورت روحیه مناسبی بر بازیکنان و کلیت تیم حاکم نبود و تلاش من بر این مبنا قرار گرفت که در استقلال جو بهتری حاکم کنند و البته فکر می‌کنم این اتفاق با کمک خود بچه‌ها رخ داد و حالاتیم در شرایط بهتری نسبت به گذشته است. من به جز بعد روحی، در بعد فنی هم چیزی که خودم در فوتبال به آن علاقه دارم را پیاده کردم و سعی کردیم تیمی درست کنیم که روی زمین و تهاجمی بازی کند و تغییرات فنی هم بر همین مبنا انجام شد.

 

وی در خصوص دیدار با النصر هم عنوان کرد: من قبل از بازی با النصر هم این را به بازیکنان گفتم که سعی کنند از شکل و فرم بازی لذت ببرند و نگران شکست‌خوردن نباشند که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، این مسئولیت متوجه من است نه آنها. بنابراین بازی با ذوب‌آهن نیز با همین فلسفه انجام شد. مواقعی هست که شما به‌عنوان یک تیم لازم دارید وارد یک سختی بشوید و باید از خطر استفاده کنید و من فکر می‌کنم بازی ذوب‌آهن چنین خاصیتی برای ما داشت. البته در آن بازی ما خوش‌شانس نبودیم و نتیجه رقم خورده منصفانه نبود. بااین‌حال فکر می‌کنم باعث شد ما در بازی با النصر، حواس‌جمع‌تر، منظم‌تر و باکیفیت‌تر بازی کنیم و به اعتقاد من حتی شانس پیروزی را در این مسابقه داشتیم که مطمئنم این اتفاق در بازی‌های بعدی برای استقلال رخ خواهد داد.

 

بختیاری‌زاده در خاتمه افزود: از مدیریت باشگاه بابت اعتمادی که به من داشتند و همچنین از تمام کسانی که در این مدت کوتاه، بدون چشمداشتی به ما کمک کردند تا بتوانیم اوضاع تیم را سروسامان دهیم و در این سه مسابقه تیم را آماده حضور در مسابقات کنیم، تشکر می‌کنم. تمام تلاش من و مجموعه‌ای که در این زمان اندک کنار من بودند، موفقیت و سربلندی استقلال بود. شاید می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم اما شخصاً به آینده تیم و موفقیت در مسابقات بعدی امیدوارم.

 

سهراب بختیاری زاده پس از استعفای جواد نکونام به همراه محمد نوازی، علی شیخ‌الاسلامی، سالار امینی و بهزاد غلامپور تمرینات استقلال را به دست گرفتند تا مدیران این باشگاه با آسودگی خیال بیشتری جهت به‌خدمت‌گرفتن یک مربی کارنامه دار اقدامات لازم را انجام دهند. 

 

بختیاری‌زاده طی این مدت در 3 دیدار استقلال هدایت آبی‌پوشان را به عهده گرفت. 2 شکست و یک برد نتیجه حضور او روی نیمکت این تیم بود که یک دیدار از سری مسابقات لیگ نخبگان آسیا در مقابل النصر عربستان به شمار می‌رفت.

 

 

منبع خبر "بیتوته" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.