صداهای انفجار در آستارا مربوط به رزمایش نظامی است

خبرگزاری ایسنا شنبه 05 آبان 1403 - 16:49
فرماندار آستارا دلیل شنیدن صدای انفجار در سطح شهر را برگزاری مانور آمادگی نیروهای نظامی و رزمایش یکی از واحدهای نظامی مستقر در شهرستان مرزی آستارا در شمال غربی استان گیلان عنوان کرد.

رزمایش نظامی و پدافندی یکی از واحدهای نظامی مستقر در شهرستان مرزی بندر آستارا از بعد از ظهر امروز ۵ آبان ماه در محدوده شهرستان آستارا آغاز شده است.

صداهای انفجار در آستارا مربوط به رزمایش نظامی استاین رزمایش به منظور آمادگی هرچه بیشتر نیروهای نظامی و پدافندی یکی از واحدهای نظامی مستقر در آستارا برگزار می‌شود و در مدت برگزاری رزمایش اهداف فرضی مورد حمله پدافندی قرار می‌گیرد و صدای انفجارها در این شهرستان مرزی مربوط به برگزاری رزمایش است و صدای آن در بخش‌هایی از شهرستان آستارا با شدت تمام شنیده می‌شود.

صداهای انفجار در آستارا مربوط به رزمایش نظامی استفرماندار آستارا در همین رابطه روز شنبه ۵ آبان در گفتگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه مردم شهرستان مرزی آستارا ممکن است از صداهای انفجار ها نگران شده باشند، اظهار کرد: صداهای شنیده شده در راستای برگزاری رزمایش برای سنجش آمادگی نیروهای نظامی است.

محمدرضا شهاب زاده، تاکید کرد: جای نگرانی برای مردم شهرستان مرزی آستارا وجود ندارد و صداهای انفجار ناشی از برگزاری مرحله نهایی یک رزمایش نظامی است.

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا که سه مرز فعال زمینی، ریلی و دریایی دارد، با جمعیت ۹۷ هزار نفری در شمال غربی استان گیلان و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

انتهای پیام 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.