داستان تکراری: شکایت تیم تهرانی از داور!

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 16:54
باشگاه هوادار معتقد است گل چادرملو روی کرنر اشتباه به ثمر رسیده و پنالتی هوادار گرفته نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه هوادار در هفته‌های گذشته نسبت به داوری اعتراض داشته و شکایت رسمی خود را تقدیم کمیته داوران و فدراسیون کرده است. آنها در شرایطی که درخواست رسمی برای برگزاری بازی‌شان برابر چادرملو با حضور وی‌ای‌آر داشتند، بار دیگر بدون کمک داور ویدیویی به میدان رفتند و شکست خوردند. هواداری‌ها حالا بازهم معتقدند در روز شکست این تیم تهرانی اشتباه داوری رخ داده است.

باشگاه هوادار در این خصوص نوشت:حسن اکرمی در دیدار برابر خیبر، سید رضا مهدوی در مصاف با استقلال، حمید حاج ملک در جدال با شمس آذر و حالا کوپال ناظمی در رویارویی با چادرملو که اگر چه عملکرد آن ها با شکایت رسمی باشگاه هوادار مواجه شده است اما با تصمیمات عجیب شان و به گواه جملگی کارشناسان داوری حداقل هفت امتیاز را تا بدین جای کار از هوادار گرفته اند و در چهار دیدار از نه هفته فصل جاری لیگ برتر نتایج بنفش ها را با اشتباهات آشکار و متعدد داوری تغییر داده‌اند.

حالا هوادار با انتشار یک ویدیو مدعی شده که گل چادرملو روی یک کرنر اشتباه به ثمر رسیده و یک پنالتی هم به سودشان گرفته نشده است.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.