کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی نیکوکاران/فعالیت ۸ هزار مرکز نیکوکاری

خبرگزاری مهر شنبه 05 آبان 1403 - 16:57
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی نقدی و غیر نقدی مراکز نیکوکاری سطح کشور به نیازمندان در نیمه اول امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی نقدی و غیر نقدی مراکز نیکوکاری سطح کشور به نیازمندان در نیمه اول امسال خبر داد.

آسوده گفت: بیش از ۸ هزار مرکز نیکوکاری در سطح کشور فعال هستند.

وی اظهار کرد: در نیمه اول امسال مراکز نیکوکاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی به نیازمندان ارائه دادند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با بیان اینکه امروز همه ما یک هدف مشترک داریم و آن کمک به نیازمندان است، افزود: کمک‌های مراکز نیکوکاری در سرفصل‌های درمانی، مسکن، کمک به تأمین جهیزیه و معیشت نیازمندان بوده است.

آسوده خاطرنشان کرد: فعالیت مراکز نیکوکاری و مؤسسات خیریه موجب برآورده شدن نیازهای مردم در محل سکونت می‌شود و این از تشکیل فرآیندهای پیچیده اداری جلوگیری می‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.