مسی، پادشاه بلامنازع اینتر میامی؛ رکوردشکنی تاریخی در آمریکا

عصر ایران شنبه 05 آبان 1403 - 17:06
لیونل مسی با شکستن رکورد گلزنی و پاس گل در اینتر میامی، به بهترین بازیکن تاریخ این باشگاه تبدیل شد. این ستاره آرژانتینی با این رکوردشکنی، نام خود را به عنوان اولین بازیکن تاریخ فوتبال که در دو باشگاه مختلف عنوان بهترین گلزن و پاسور را کسب کرده، ثبت کرد.

اسطوره فوتبال آرژانتین در عرض کمتر از 2 سال بهترین بازیکن تاریخ باشگاه اینتر میامی شد.

به گزارش فارس؛ «مسی پادشاه باشگاه آمریکایی شد»، این گزارش امروز (شنبه) نشریه اسپورت اسپانیا از تاریخ‌سازی اسطوره بارسلونا در باشگاه اینتر میامی است.

اسطوره آرژانتینی در یک و نیم‌سال در به‌ثمررسیدن 51 گل در باشگاه اینتر میامی تأثیرگذار بوده تا بهترین فوتبالیست تاریخ این باشگاه لقب بگیرد.

مسی هفته گذشته موفق شده بود با 32 گل بهترین گل‌زن تاریخ باشگاه اینتر میامی لقب بگیرد.

اسطوره آرژانتینی در بازی امروز تیمش مقابل  آتلانتا یونایتد در جام حذفی یک پاس گل داد.

نشریه اسپورت می‌نویسد که مسی موفق شد هجدهمین پاس گلش را در ترکیب اینتر میامی بدهد تا لقب «بهترین پاسور باشگاه آمریکایی» را نیز کسب کند.

بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی، لیونل مسی «نخستین بازیکن در تاریخ فوتبال جهان است» که بهترین گلزن و بهترین پاسور تاریخ دو باشگاه متفاوت(بارسلونا و اینتر میامی) شد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.