سرمربی تازه‌وارد خیبر را متحول کرد/ شوک دقیقی به استقلال: حمله از دقیقه یک!

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 17:36
فوتبال هجومی از ابتدای بازی با استقلال تحقق وعده‌ای بود که سعید دقیقی در نشست خبری روز گذشته به هواداران خیبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی به عنوان یکی از سرمربیان جوان فوتبال ایران که در دوران بازی هم یک مهاجم گلزن بود، همواره علاقه خود به فوتبال هجومی را در دوران مربیگری‌اش نشان داده است.

دقیقی در زمان سرمربیگری شمس‌آذر قزوین در لیگ یک و لیگ برتر هم با فوتبال هجومی توانست نتایج خوبی را به دست بیاورد و حالا همین شیوه را در خیبر خرم‌آباد نیز به کار گرفته است.

سرمربی تازه‌وارد خیبر که چند روزی بیشتر نیست هدایت این تیم را برعهده گرفته، در نشست خبری روز گذشته از ارائه یک فوتبال هجومی و بدون ترس مقابل استقلال خبر داد و امروز این رویه را از همان شروع مسابقه اجرا کرد.

خیبری‌ها از دقیقه اول مسابقه با استقلال با تکیه بر جو کاملا برتر در استادیوم خرم‌آباد به سمت دروازه حریف نامدار خود هجوم بردند و بعد از چند فرصت گلزنی خوب که از دست دادند در دقیقه 10 به گل رسیدند و مزد این نوع فوتبال را گرفتند.

2100458

شاگردان سعید دقیقی بعد از به ثمر رساندن گل به استقلال هم دست از فوتبال هجومی و پرس از بالا برنداشتند و با اینکه موقعیت‌هایی نیز به استقلالی‌ها دادند اما هرگز بازی بسته‌ای را به نمایش نگذاشتند تا سرمربی پرجنب و جوش این تیم لب خط از شرایط تیمش راضی باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.