شکست استقلال برابر خیبر در نیمه اول/ آبی ها چیزی نشان ندادند!

الف شنبه 05 آبان 1403 - 17:51
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال خیبر و استقلال با برتری شاگردان سعید دقیقی به پایان رسید.
 

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال خیبر و استقلال تهران امروز شنبه ۵ آبان از ساعت ۱۶:۴۵ و در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی خرم آباد و با قضاوت وحید کاظمی و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود خیبر به پایان رسید. مهرداد قنبری زننده تنها گل این بازی بود.

ترکیب خیبر: تونی باتیستا، سجاد ابرقویی، کوین بولی، احسان حسینی (۳۵- مسعود محبی)، سینا خادم‌پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهرداد قنبری، مهران احمدی، فراز امام‌علی، عارف رستمی

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رامین رضائیان، میلاد زکی پور (۲۱- ابوالفضل جلالی)، دیدیه اندونگ، زبیر نیک‌نفس، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرمان رمضانی، علیرضا کوشکی

بازیکنان خیبر در همان دقیقه اول حمله‌ای را به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که شوت سینا خادم پور از بیرون محوطه جریمه و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم حملات این تیم ادامه دار بود که این بار مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

در دقیقه ۴ بازیکنان استقلال به سمت دروازه خیبر حمله ور شدند و در نزدیکی محوطه جریمه تیم میزبان، بازیکن خیبر توانست توپ را از اسلامی در اختیار بگیرد و باعث سرنگونی بازیکن استقلال شد که همین موضوع اعتراض استقلالی‌ها را به همراه داشت و آنها معتقد بودند که باید داور به سود تیمشان ضربه آزاد اعلام می‌کرد.

حسینی نجات دهنده دروازه استقلال

در دقیقه ۹ بازیکنان خیبر باز هم به سمت دروازه استقلال حمله ور شدند و در محوطه جریمه ضربه عارف رستمی را سید حسین حسینی با واکنشی زیبا راهی کرنر کرد.

گل زیبای خیبر از نقطه کرنر

مهرداد قنبری در دقیقه ۱۰ توپ را از نقطه کرنر به سمت محوطه جریمه استقلال سانتر کرد که رامین رضائیان نتوانست توپ را دور کند و همان توپ مستقیماً وارد دروازه استقلال شد تا آبی‌ها خیلی زود از میزبان خود گل دریافت کنند.

در دقیقه ۱۵ برای استقلال ضربه آزاد شکل گرفت که رامین رضائیان توپ را به سمت دروازه خیبر سانتر کرد که با ضربه سر آرمان رمضانی همراه شد و دروازه بان خیبر توپ را به راحتی در اختیار گرفت.

در دقیقه ۱۹ میلاد زکی پور مدافع چپ تیم استقلال به دلیل برخورد با بازیکن خیبر دچار مصدومیت شد و جای خود را به ابوالفضل جلالی داد.

بازیکنان استقلال روی حرکت ترکیبی رامین رضائیان را در محوطه جریمه خیبر صاحب توپ کردند اما ضربه این بازیکن را دروازه بان خیبر به راحتی در اختیار گرفت.

بازیکنان استقلال پس از دریافت گل حملات خود را ادامه دادند و در دقیقه ۳۰ از راه دور جلال الدین ماشاریپوف اقدام به شوت زنی کرد که باتیستا درازکش توپ را به کرنر فرستاد.

در اواخر نیمه اول جلال الدین ماشاریپوف توپ را از سمت راست به سمت دروازه خیبر ارسال کرد که در آن سمت زمین به جلالی رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ با پای راست به آن ضربه زد که باتیستا توپ را به زیبایی در اختیار گرفت.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.