اولین تجربه موسیمانه روی نیمکت استقلال(عکس)

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 18:10
سرمربی آفریقایی استقلال برای اولین بار حضور روی نیمکت این تیم را تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیتسو موسیمانه که چند روزی از حضورش در راس کادرفنی استقلال می‌گذرد، بعد با کشمکش‌های فراوان امروز توانست روی نیمکت آبی‌پوشان بنشیند.

موسیمانه که زمان زیادی برای انجام کارهای فنی با استقلال نداشت، در شرایطی همراه آبی‌پوشان به خرم‌آباد سفر کرد که بحث‌هایی درباره نشستن او روی نیمکت وجود داشت.

مسئولان استقلال در نهایت صبح امروز با تلاش های زیادی توانستند مدارک موسیمانه را به سازمان لیگ تحویل بدهندو با قید تعهد برای آنکه مدارک را به زودی تکمیل کنند، مجوز حضور او روی نیمکت را دریافت کردند.

2100481

به هر حال سرمربی آفریقایی استقلال امروز در خرم‌آباد برای اولین بار طعم حضور روی نیمکت آبی‌های تهران را چشید. او در اولین تجربه هدایت استقلال در یک بازی رسمی متوجه شد که کار سختی برای بهبود وضعیت آبی‌پوشان پیش‌رو دارد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.