دومین نشان کاروان دانش‌آموزی ایران در دستان اشرفی

صدا و سیما شنبه 05 آبان 1403 - 18:32

کسب دومین نشان کاروان دانش‌آموزی ایران در بحرین

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمدامین اشرفی جودوکار دانش‌آموز کشورمان عصر امروز در دیدار رده‌بندی وزن منهای ۸۱ کیلوگرم المپیاد جهانی دانش آموزی مقابل حریف جمهوری آذربایجانی خود به پیروزی دست یافت و با ضربه فنی و شایستگی تمام صاحب گردن‌آویز برنز شد.

در ادامه هم فینال تمام ایرانی این رقابت‌ها در وزن به‌اضافه ۹۰ کیلوگرم برگزار خواهد شد. جایی که ورزشکاران خوب کشورمان علیرضا نیک‌سرشت و محمدمهدی مظلوم برای کسب مدال طلا و نقره این وزن به مصاف هم خواهند رفت.

این دو نماینده شایسته کشورمان با پشت سر گذاشتن حریفان قدری از برزیل، آذربایجان، مغولستان، چین، عربستان و ورزشکاری از کویت، خود را به فینال این وزن رساندند و مدال‌های خوشرنگ طلا و نقره را برای کاروان جمهوری اسلامی ایران به ارمغان خواهند آورد.

پیش از این امیرحسین چگینی در سه وزن اول جودو موفق به نشان برنز و نخستین نشان کاروان دانش‌آموزی ایران شده بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.