رسانه عبری: در باتلاق غزه غرق شده‌ایم

خبرگزاری ایسنا شنبه 05 آبان 1403 - 18:33
یک روزنامه صهیونیستی نوشت وقتش رسیده که رده سیاسی رژیم صهیونیستی طرح پایان جنگ در غزه و شمال آن را مشخص کند.

به گزارش ایسنا، پس از اینکه ارتش اشغالگر اعتراف کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ سرباز از جمله چند افسر در جنگ لبنان و غزه کشته شده‌اند، «آوی اشکنازی» خبرنگار نظامی روزنامه معاریو تأکید کرد این تعداد کشته در یک روز، این احساس را به صهیونیست‌ها منتقل می‌کند که در باتلاق غرق شده‌اند.

او افزود رده سیاسی رژیم صهیونیستی ندانست و اکنون هم نمی‌داند چگونه مهم‌ترین گام جنگ غزه را یعنی خروج از جنگ را بردارد.

اشکنازی گفت رژیم صهیونیستی در غزه غرق شده است و همین دلیل بازگشت ارتش به جبالیا و درگیری تیپ ۲۵۲ در الزیتون و البریج است.

این خبرنگار نظامی تصریح کرد: طرح ترک غزه با توافق تبادل اسرا انجام می‌شود. از این روی، وقتش رسیده که رده سیاسی طرح پایان دادن به جنگ در غزه و شمال آن را مشخص کند.

این هشدارها تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که اشکنازی تأکید کرد سرمستی ارتش رژیم صهیونیستی ناشی از حمله به حزب‌الله در هفته‌های اخیر، به سرعت ارتش را وادار خواهد کرد بهایش را بپردازد و از هر طرف ضرباتی دریافت می‌کند.

انتهای پیام 
 

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.