سه حکم دنیامالی برای دو معاونت و مدیر حراست؛/ تغییرات در وزارت ورزش بالاخره استارت خورد

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 18:45
احمد دنیامالی در احکامی جداگانه معاون توسعه ورزش بانوان، معاون پارلمانی و مدیر مرکز حراست وزارت ورزش را منصوب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که بعد از گذشت بیش از دو ماه از حضور احمد دنیامالی در وزارت ورزش خیلی از اهالی ورزش منتظر ایجاد تغییرات بودند، بالاخره عصر امروز از اولین انتصاب‌های وزیر ورزش رونمایی شد.

دنیامالی طی حکمی سید غنی نظری خانقاه را به عنوان سرپرست معاونت حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد. نظری دکتری حقوق و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم و عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی و کمیسیون اصل نود را در کارنامه دارد.

2100529

همچنین وزیر ورزش در حکمی قاسم ایمان‌نژاد را به عنوان سرپرست مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد.
و در نهایت احمد دنیامالی طی حکمی فریبا محمدیان را به عنوان معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان منصوب کرد، پستی که پیش از این در اختیار مریم کاظمی پور بود. 

2100528

معاونت ورزش امور بانوان در دولت یازدهم، ریاست فدراسیون اسکیت، نایب ئییسی فدراسیون والیبال و عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد از جمله سوابق مدیریتی و تحصیلی معاون جدید وزیر ورزش در امور بانوان است.

2100527

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.