دادستان کل کشور خواستار دستگیری عوامل جنایت گوهرکوه شد

صدا و سیما شنبه 05 آبان 1403 - 18:52

دادستان کل کشور خواستار دستگیری عوامل جنایت گوهرکوه شد

به گزارش  خبرگزاری صدا و سیما، محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور در پی وقوع حادثه تروریستی در گوهرکوه تفتان استان سیستان و بلوچستان پیامی صادر کرد.
در متن این پیام آمده است:
اکنون که رژیم کودک‌کش وجعلی صهیونیسم، درسراشیبی اضمحلال قرار گرفته، تروریست‌های مزدور واجیر شده، همزمان با تعدی آن رژیم به برخی از نقاط میهن عزیزمان، دست به جنایت زده و تعدادی از حافظان امنیت که ستون امنیت کشورند را نا جوانمردانه در حوزه شهرستان تفتان بشهادت رساندند.
اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایت و گرامیداشت یاد شهدا و تسلیت به خانواده محترمشان، از دادستان محترم مرکز استان غیرتمند سیستان وبلوچستان می‌خواهم با تعیین بازپرس ویژه و با جلب همکاری مردم خونگرم منطقه و نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی، نسبت به شناسایی، دستگیری و مجازات آمرین، مباشرین و معاونین این جنایت، با جدیت و قاطعیت اقدام و نتیجه به دادستانی کل کشور گزارش شود.
تروریست‌های زبون و اجاره‌ای باید از سرنوشت گروهک منافقین عبرت بگیرند و بیش از این در خدمت بیگانگان نمانند و به مردم خود خیانت نکنند ومطمئن باشند بحول و قوه الهی، و بزودی به سزای اعمال ننگین خود خواهند رسید و انتقام خون شهیدان از آنان گرفته خواهد.
الیس الله بعزیز ذی‌ انتقام؟
موحدی
دادستان کل کشور
۵مهرماه ۱۴۰۳

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.