از بزرگراهی که قسمت هاش خط کشی نداره تا ماجرای فروش صابون تریاک

صدا و سیما شنبه 05 آبان 1403 - 19:07
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بین خطوط برانید، اگر خط کشی بود! شعار همیشگی پلیس راهور اینه که بین خطوط برانید، اما در قسمتی از بزرگراه تهران کرج خط کشی در بزرگراه وجود ندارد و اگر تصادفی رخ بده کدام خط مقصر رو مشخص میکنه، مگه اینکه خط فرضی مبنای محاسبه باشد.
 
اضافه شدن ۶۰۰ دوربین طرح ترافیک به پایتخت
مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران گفته: هر سامانه شامل یک دوربین می‌شود؛ البته با دوربین‌های جدیدی که در حال نصب هستیم نیاز به نصب دوربین دوم نیست و با دوربین جدید، سه ونیم تا چهار لاین پوشش داده می‌شود. سامانه‌های دوربینی قدیمی بعد از باز شدن و باز تعمیر به محدوده داخلی طرح ترافیک و همه تقاطع‌های طرح ترافیک و آلودگی هوا اضافه خواهند شد. یعنی محدوده داخلی طرح‌های ترافیکی به دوربین پلاک خوان مجهز خواهند شد.
 
خیلی چیز‌ها فروخته میشه، گزارش بشه برخورد میکنیم.
 چندی است صابون تریاک بدون هیچ تایید علمی و مجوزی در فروشگاه‌های اینترنتی، عطاری‌ها، فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتیو مترو به فروش می‌رسد. مدیرکل آزمایشگاه‌های مرجع سازمان غذاودارو در جواب اینکه چگونه این اجناس قاچاق به فروش می‎‌رسد گفته: شما پارک لاله هم بروید، به شما تریاک می‌فروشند! خیلی چیز‌ها در مترو فروخته می‌شود. ما اطلاع‌رسانی می‌کنیم که مردم استفاده نکنند و گول این چیز‌ها را نخورند. فروش این اجناس تخلف است. شما گزارش کنید حتماً رسیدگی می‌شود.
 
بازار اجاره سالانه «پارکینگ» در ساختمان‌های جنوب تهران/ ۵ میلیون، پیش؛ ۲ میلیون تومان اجاره
 در مناطق جنوبی شهر تهران که بعضاً ساخت‌وساز‌ها بدون «تامین کامل پارکینگ به ازای تک تک واحد‌های مسکونی» انجام می‌شود یا ساختمان‌های قدیمی فاقد قدیمی در این محله‌ها قابل توجه است، «تقاضای پارکینگ» به شکل‌گیری بازار رسمی اجاره سالانه پارکینگ ساختمانی منجر شده است. در یک نمونه، یک پارکینگ در ساختمان مسکونی با پول پیش ۵ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۲ میلیون تومان برای «اجاره یکساله» فایل شده است .
و تصویری زیبا از آسمان تهران، پایتخت ایران عزیز

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.