بالاخره یکی گران ترین والیبالیست جهان را متوقف کرد

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 19:13
لوک لوبلین با ویلفردو لئون بالاخره طعم شکست را در لهستان چشید.

به گزارش "ورزش سه"، ویلفردو لئون، ستاره نام‌آشنای والیبال جهان، پس از چند فصل حضور موفق در سوپرلیگ ایتالیا، تصمیم به تغییر گرفت و به لیگ والیبال لهستان پیوست. او با پیوستن به تیم لوک لوبلین، فضای تازه‌ای را تجربه می‌کند و از همان ابتدا با عملکرد درخشانش توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

لئون با تیم لوک لوبلین شروعی رویایی داشت و آن‌ها موفق شدند در هشت بازی ابتدایی، پیروز میدان باشند و رکوردی عالی ثبت کنند. این بردهای پیاپی، انتظارات از تیم لوبلین و ستاره بزرگ آن را افزایش داد و هواداران را امیدوار به ادامه این روند کرد.

اما در دیدار امروز، تیم لوبلین سرانجام مقابل تیم ورشو، نماینده پایتخت لهستان، با نتیجه ۳ بر ۱ شکست خورد. لئون در این مسابقه هم درخشان ظاهر شد و ۱۹ امتیاز برای تیمش به دست آورد؛ اما این نمایش فوق‌العاده هم نتوانست مانع از شکست لوبلین شود و به این ترتیب، لئون و هم‌تیمی‌هایش برای نخستین بار طعم شکست را چشیدند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.