بیانیه حزب‌الله لبنان درپی حمله رژیم صهیونیستی به ایران

تابناک شنبه 05 آبان 1403 - 19:21

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ شهاب نیوز اعلام کرد، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای حمله رژیم صهیونیستی به کشورمان را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: حزب‌الله تجاوز ناجوانمردانه صهیونیست‌ها به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم می‌کند و این تجاوز را تشدید تنشی خطرناک در سطح کل منطقه می‌داند.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: این حمله نشانگر ماهیت خصمانه رژیم اشغالگر است؛ رژیمی که با تایید صریح و کامل ایالات متحده آمریکا مرتکب جنایت‌های متعدد می‌شود. آمریکا همراه این رژیم در قبال این جنایت‌ها، مصیبت‌ها و دردها، کاملا مسئول است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما باور داریم که این تعرض آشکار به حاکمیت ملی ایران و جمهوری اسلامی ایران عزیز به هیچ وجه روی موضع ثابت و روشن این کشور و حمایت کامل ایران از ملت‌های فلسطین و لبنان در سطوح مختلف اثر نخواهد گذاشت.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: ما موفقیت یگان‌های نیروهای مسلح ایران با تخصص‌های مختلف در مقابله موفقیت‌آمیز با این حمله ناجوانمردانه را می‌ستاییم و شهادت ایرانیان در راه قدس را به رهبری جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف آن تسلیت می‌گوییم. از خداوند می‌خواهیم که شفای عاجل را نصیب زخمی‌ها کند و پیروزی و ثبات‌قدم را به جمهوری اسلامی ایران اعطا کند.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.