رشیدی: این استقلال هم افتضاح است هم بیمار

برترین‌ها شنبه 05 آبان 1403 - 19:38
پیشکسوت استقلال گفت: این تیم بیمار است و به هیچ عنوان نمی‌توان با این تیم نتیجه گرفت فقط به خاطر اینکه از ابتدا تیم را بد بستند و مدیریت هر بلایی خواست سر این تیم آورد.

خبرورزشی: منصور رشیدی بازیکن و مربی اسبق برای استقلال درباره نتیجه ضعیف استقلال در دیدار مقابل خیبر خرم آباد و کسب چهارمین شکست این فصل از مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: این تیم بیمار است و اگر بیمار نبود به این راحتی گل نمی‌خورد و به این شکل بی‌برنامه بازی نمی‌کرد. تعجب می‌کنم از خط هافبک مان و از خط دفاعمان. اصلاً چرا این تیم گلزن ندارد؟ چرا گلساز نداریم! این تیم هیچ حرفی برای گفتن ندارد. نه تاکتیک دارد نه برنامه. هیچ هماهنگی بین بازیکنان دیده نمی‌شود.

وی افزود: با این شرایطی که در استقلال می‌بینیم نه تنها مربی ایرانی بلکه خارجی و هیچ کس دیگری نمی‌تواند کاری برای آن انجام بدهد. اوضاع استقلال اینقدر بد است که من اگر استقلال دهم یا حتی یازدهم بشود امسال خوشحال خواهم شد. هیچ تقصیری هم متوجه سرمربی تازه وارد نیست.

مربی اسبق دروازه‌بانان استقلال خاطرنشان کرد: از روز اول دائم به آقای نکونام و مدیرعامل باشگاه گفتیم که این قدر حاشیه سازی نکنید. اینقدر به یکدیگر انتقاد نکنید اما گوش کسی به این حرف‌ها بدهکار نبود. البته دود همه این اتفاقات به چشم خود آقای مدیرعامل می‌رود که این بلاها را بر سر استقلال و از آن مهمتر دود همه این اتفاقات به چشم هواداران می‌رود که کیلومترها راه را طی می‌کنند تا برای دیدن تیم محبوبشان به استادیوم بروند.

رشیدی با انتقاد از عملکرد اندونگ گفت: این بازیکن را از کجا پیدا کرده‌اند اصلاً در حد لیگ یک این مملکت هم نیست. به شما قول می‌دهم حداقل در کشورمان بیش از هزار فوتبالیست داریم که از او بهتر بازدید می‌کنند نمی‌دانم این‌ها چطور با تایید نکونام به استقلال پیوستند. آن از دو بازیکن بوسنیایی و این هم از این بازیکنان خارجی.

پیشکسوت استقلال در ارتباط با عملکرد حسین حسینی تصریح کرد: تعجب می‌کنم چرا حسینی روی گل اول بازیکن را روی تیر یک قرار نداد. دروازه‌بان حرفه‌ای باید در این شرایط فریاد بزند و یک نفر را روی تیر یک نگه دارد. اما با این همه او اگر درون دروازه استقلال نبود این بازی با شش گل به نفع خیبر تمام می‌شد.

رشیدی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: ما تا اینجای فصل مربی ۳ بار عوض کرده‌ایم. واقعاً خجالت آور است که در هفته هشتم هستیم و سه بار مربی تیم تغییر پیدا کرده است. وقتی ظرف ۷ سال ۱۰ مدیرعامل داشته باشیم و ظرف ۸ هفته ۳ سرمربی عوض کنیم نتیجه بهتر از این نمی‌دهد. فقط دلم برای هوادار می‌سوزد. خودم هم دیگر حال ندارم درباره این تیم حرف بزنم.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.