خبر جدید درباره تغییر یارانه بنزین | اختصاص سهمیه بنزین به خانوار در دولت پزشکیان | قیمت بنزین واقعی می شود؟

نامه نیوز شنبه 05 آبان 1403 - 20:17
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت دیجی سرگرمی ، در حالی که ناترازی بنزین به عنوان مشکل روی میز سیاست گذاران و مسئولان وجود دارد، امکان استفاده از ابزارهای قیمتی در حال حاضر میسر نیست،‌ از همین جهت برخی معتقدند که طرح اختصاص سهمیه بنزین به نفر به لحاظ کنترل مصرف و ایجاد عدالت در توزیع یارانه بنزین راه حل بهتری است و ناترازی بودجه ۱۴۰۴ را هم کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرآنلاین، با توجه به شرایطی که در حوزه بنزین در کشور داریم، به نظر می‌رسد دولت چاره‌ای ندارد جز این که به اجرای طرحی عاجل و دقیق در زمینه توزیع عادلانه یارانه بنزین و رها کردن کشور از شر نارترازی در این حوزه بپردازد. در حال حاضر، سهمیه بنزین به ازای هر خودرو داده می‌شود، بنابراین، کسانی که تمکن مالی دارند و از خودروی بیشتری استفاده می‌کنند، از یارانه بالاتری هم استفاده می‌کنند. 

 

منبع خبر "نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.