انجام اقدام‌های کلیدی در پارس‌جنوبی با همکاری شرکت‌های اصلی منطقه

خبرگزاری مهر شنبه 05 آبان 1403 - 20:35
مدیرعامل سازمان منطقه‌ ویژه پارس گفت: باید فعالیت‌ها در پارس جنوبی در سایه همکاری شرکت‌های اصلی مستقر در منطقه انجام شود تا شاهد رونق و پیشرفت بیشتر در آن و مناطق پیرامونی باشیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان منطقه ویژه پارس، سخاوت اسدی در نشست مشترک با غلامعباس حسینی، سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی با بهره‌مندی از نیروی انسانی توانمند، کارآمد و خلاق به یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های ارزشمند کشور تبدیل شده است، بنابراین باید مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن رفع شود.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در این نشست بیان کرد: برای انجام کارهای مؤثر در منطقه و شکوفایی در تولید پایدار نیازمند گسترش سطح همکاری بین این مجتمع و سازمان منطقه ویژه پارس هستیم.

حسینی افزود: برای انجام اقدام‌های شایسته و به‌کارگیری تصمیم‌ها و راهکارهای مهم همسو با پیشرفت و تحول در منطقه باید نشست‌ها بین مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گسترش یابد.

وی رونق گسترده در منطقه را نیازمند مشارکت فعال همه شرکت‌های مستقر در پایتخت انرژی کشور دانست و تصریح کرد: توسعه پایدار در منطقه و کشور در سایه عمل به مسئولیت اجتماعی شکوفا می‌شود، از این رو توجه به مسائل مهم اجتماعی، زیست‌محیطی و فرهنگی مناطق اطراف صنعت آثار درخشانی بر روند تولید و شکوفایی اقتصاد کشور و رضایتمندی جامعه پیرامونی خواهد داشت.

سرپرست مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: همه تلاش خود را به‌کار می‌گیریم تا با تشکیل کارگروه‌های مختلف زمینه را برای انجام زیرساخت‌های اساسی شهرستان‌های همجوار فراهم کنیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.