قلعه‌نویی و ملی‌پوشان یاد شهدا را گرامی داشتند

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 21:20
سرمربی و تعدادی بازیکنان تیم ملی با انتشار استوری‌هایی به شهادت اعضای ارتش جمهوری اسلامی که در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی شهید شده بودند، واکنش نشان داند.

به گزارش ورزش سه، به جز امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، که  در صفحه شخصی با هشتگ ایران مقتدر تصویری از کوه دماوند را استوری کرده بود، صفحه رسمی تیم ملی ایران و همچنین آندرانیک تیموریان، دستیار امیر قلعه‌نویی و مهدی طارمی نیز با انتشار استوری‌هایی یاد و خاطره شهدای ارتش را گرامی داشتند.

همچین شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان با انتشار تصویر حمزه جهان‌دیده و محمدمهدی شاهرخی که در جریان این حملات به شهادت رسیدند، تسلیت گفتند.

این واکنش‌ها بازتاب گسترده‌ای در میان طرفداران فوتبال داشت و بسیاری از کاربران نیز در حمایت از موضع بازیکنان و کادر فنی تیم ملی نظرات خود را به اشتراک گذاشتند.

2100653
2100654
2100652
2100656
2100657

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.