پرسپولیس 2 شمس آذر 0 ؛ مقصد صدر جدول

عصر ایران شنبه 05 آبان 1403 - 21:31
بازی جذاب و پرموقعیت پرسپولیس و شمس آذر با نتیجه دو بر صفر و با گل های علی علیپور و وحید امیری به سود پرسپولیس به پایان رسید.

پرسپولیس در بازی‌ حساس هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه شهر قدس تهران میزبان شمس آذر قزوین است است‌.

ترکیب پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی، میلاد محمدی، سهیل صحرایی، میلاد سرلک، سعید مهری، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، علی علیپور
سرمربی: کارلوس گاریدو

ترکیب شمس آذر:
محمدامین رضایی، امیرحسین صدقی، مهدی محمدی، امیرمحمد نسایی، مجتبی فخریان، علی وزیری پناه، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، میلاد فخرالدینی، محمدجواد آزاده و علی آزادمنش
سرمربی: رضا مهاجری

داور: موعود بنیادی فر کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، رحیم حاجی پور و وحید یزدانی، ناظر: حیدر شکور / داور VAR: کوپال ناظمی، کمک: حسین زیاری

الکسیس گندوز به‌علت ابتلا به ویروس، از ترکیب پرسپولیس خارج شد تا شوک بزرگی به سرخ‌ها وارد شود.

پرسپولیس یک-شمس آذر صفر(دقیقه 10: علی علیپور): سهیل صحرایی از سمت راست نفوذ کرد و یک پاس در عرض دقیق به علیپور داد و این بازیکن چرخید و با پای راست توپ را درون دروازه شمس آذر جای داد.

کارت زرد:

پرسپولیس:سعید مهری (۱۶)-سروش رفیعی(35)-مسعود ریگی(6+90)

شمس آذر:محمدجواد آزاده (۶۶)

در دقیقه ۳۲ سعید مهری با حرکت و توپگیری ، علیپور را  صاحب توپ کرد و با یک شوت محکم تیر دروازه شمس آذر قزوین را به لرزه در آورد.

در دقیقه ۴۲ برخورد فخریان با میلاد سرلک در محوطه جریمه  با اعتراض شدید نیمکت نشینان تیم میهمان همراه شد اما با چک شدن صحنه توسط داوران (VAR) معلوم شد اتفاقی رخ نداده است.

در دقیقه ۶۹ حرکت از سمت چپ که ارسال فخرالدینی در آستانه ورود به دروازه بود  اما امیررضا رفیعی توپ را با نوک انگشتانش راهی کرنر کرد.

در ادامه بازی جذاب و پرموقعیت پرسپولیس و شمس آذر ، وحید امیری در دقیقه 2+90 گل دوم بازی را به ثمر رساند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.