اتفاق عجیب در فولادشهر؛ / آبیاری چمن ۵۷ میلیاردی با شلنگ!

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 21:40
با وجود تخصیص ۵۷ میلیارد تومان برای بازسازی ورزشگاه فولادشهر و نصب سیستم آبیاری مکانیزه، اتفاق عجیبی در مسابقه ذوب‌آهن اصفهان و گل‌گهر سیرجان رخ داد.

به گزارش ورزش سه، مسابقه تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد و در پی این میزبانی، باشگاه ذوب‌آهن به‌عنوان مسئول این ورزشگاه ملزم شد تا زیرساخت‌های آن را مطابق استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیا تجهیز کند.

نیما نکیسا، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، در تاریخ ۱۴ شهریور، هزینه این بازسازی را ۵۷ میلیارد تومان اعلام کرد که بخشی از این بازسازی شامل نصب سیستم آبیاری مکانیزه زیر چمن بود، اما با وجود نصب این سیستم، در جریان بازی ذوب‌آهن - گل‌گهر، اتفاق عجیبی رخ داد و کارگران ورزشگاه در میان دو نیمه با شلنگ مشغول آبیاری دستی چمن شدند.

این اتفاق در حالی رخ داد که با توجه به هزینه‌های انجام‌شده انتظار می‌رفت آبیاری چمن به‌صورت مکانیزه انجام شود و ظاهراً عدم پرداخت به‌موقع تعهدات مالی به پیمانکار موجب شده برخی از خدمات لازم ارائه نشود.

این در حالی است که از این هم ورزشکاران رشته‌های مختلف باشگاه ذوب‌آهن از تأخیر در پرداخت مطالبات فصل گذشته خود ابراز نارضایتی کرده بودند و محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، نیز در نشست‌های خبری به این مشکلات اشاره داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.