باقیمانده مطالبات گندم کاران تا چند روز آینده تسویه می‌شود

خبرگزاری مهر شنبه 05 آبان 1403 - 21:41
وزیر جهاد کشاورزی پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات گندم کاران را حاصل تعامل دولت و سایر قوای حاکمیت اعلام کرد و گفت: در چند روز آینده تمام مطالبات تسویه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا نوری قزلجه، وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای معاونان هفته اول آبان ماه، تنظیم بازار کالاهای اساسی از نظر فراوانی و تأمین نیاز عمده بازار را تعهد وزارت جهاد کشاورزی دانست و گفت: در کنار مسائل فنی توسعه کشاورزی و توجه به تولید از موضوع تنظیم بازار غافل نخواهیم شد.

وی با دریافت گزارش جوجه‌ریزی مهر ماه و تثبیت بازار مرغ تاکید کرد: تداوم این پایداری در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان و عید نوروز ضروری است.

نوری قزلجه تمهیدات تأمین میوه شب عید را از دیگر وظایف وزارت جهاد کشاورزی در ماه‌های پیش‌رو اعلام کرد و گفت: بر اساس گزارش سازمان متولی، ذخیره‌سازی میوه شب عید از روند مطلوبی برخوردار است و امیدواریم در پایان سال بازار متعادل میوه شب عید را شاهد باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی پرداخت بیش از ۹۰ درصد مطالبات باقیمانده کشاورزان را حاصل تعامل دولت و سایر قوای حاکمیت اعلام کرد و افزود: در چند روز آینده همه مطالبات کشاورزان تسویه خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.