واکنش یک کلمه‌ای امیررضا رفیعی بعد از شب رویایی

ورزش سه شنبه 05 آبان 1403 - 21:47
امیررضا رفیعی واکنش کوتاهی به برتری تیمش و کلین شیت خود نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی که با غیبت چهار ستاره مصدوم تاثیرگذار خود را آماده بازی با شمس آذر کرده بود، ساعتی پیش از مسابقه با سرماخوردگی و خط خوردن گندوز شوک مهیب پنجم را نیز متحمل شد.

با این حال هواداران پرسپولیس چندان از بابت قرارگیری گلر جوان‌شان در ترکیب نگران نبودند چراکه امیررضا رفیعی فصل گذشته امتحان خود را پس داده بود و در چهار بازی متوالی لیگ به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند کلین شیت کرده بود.

امیر رفیعی امشب اتفاق غیرمنتظره برای گندوز دوباره به ترکیب پرسپولیس رسید و مقابل شمس آذر قزوین چند واکنش فوق‌العاده داشت تا در بازی برای تیمش تاثیرگذار باشد.

او در پایان مسابقه در حالی که بعد از پیروزی پرسپولیس و کلین شیت خود چهره شادابی داشت در واکنش به این شب رویایی و اولین حضورش در این فصل کلمه "عالی" را چندین بار تکرار کرد تا حس و حال خود از این برد و درخشش را ابراز کرده باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.