بیرانوند باید در مقابل دوربین‌ها عذرخواهی کند | تصمیم‌گیری درباره تهمت بیرانوند توسط ارکان قضایی است

همشهری آنلاین شنبه 05 آبان 1403 - 22:05
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: بازیکنان جوان ما عملکرد خوبی داشتند و نشان دادند توجه به آکادمی باشگاه چه ثمری دارد. اکنون پرسپولیس به جایگاه خود در صدر جدول بازگشت و باید این روند را ادامه دهیم.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، پیمان حدادی بعد از برتری دو بر صفر پرسپولیس برابر شمس‌آذر قزوین در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این سه امتیاز برای ما مهم بود و خوشحالیم که توانستیم بازی خوبی به نمایش گذاشته و به جایگاه اصلی خودمان که صدر جدول بود، بازگردیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی بعدی هم همین روند را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. امروز بازیکنان جوان ما خوب عمل کردند و نشان دادند در کنار هواداران که سرمایه اصلی ما هستند در بحث آکادمی خوب عمل کردیم چراکه چند سال است روی آن به صورت ویژه حساب باز کرده‌ و باید از نتایج آن بهره ببریم.

این عضو هیات مدیره پرسپولیس گفت: امیدوارم در بازی‌های بعدی از این بازیکنان جوان بیشتر استفاده کنیم تا بتوانیم این بازیکنان جوان را در پرسپولیس به خدمت بگیریم. همچنین امیدوارم به‌زودی در ورزشگاه آزادی و در حضور گسترده هواداران بازی کنیم.

او در مورد رای صادر شده علیه مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرد: با احترام به کمیته انضباطی قصد داریم موضوع را در استیناف هم پیگیری کنیم. از سویی دیگر باشگاه پرسپولیس از نظر مالی یکی از بهترین شرایط خود را دارد و توانستیم مطالبات سال قبل و سال‌های گذشته را پرداخت کنیم.

حدادی در مورد اضافه شدن کریم باقری به نیمکت پرسپولیس و شرایط بازی این تیم در آسیا یادآور شد: خوشبختانه کریم باقری به کادر اضافه شد و خوشحالیم که او در کنار تیم است. در مورد بازی‌های پرسپولیس در لیگ نخبگان هم باید بگویم در بازی با السد موقعیت‌های زیادی داشتیم اما توپ‌های ما گل نشد. پرسپولیس مهاجمان خوبی دارد اما در برخی از بازی‌ها با آنکه موقعیت‌های زیادی به دست می‌آید ممکن است این توپ‌ها گل نشود که در دو بازی اخیر ما این اتفاق رخ داد.

وی در مورد مصاحبه علیرضا بیرانوند که از صحبت هایش در خصوص پرداخت شیرینی به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرده بود، عنوان کرد: انتظار داشتم وقتی او مقابل دوربین اتهام زده، عذرخواهی وی نیز مقابل دوربین‌ها باشد. تصمیم‌گیری در این خصوص توسط ارکان قضایی است، اما در باشگاه از طریق کمیته انضباطی و قوه قضائیه این مساله را دنبال کردیم.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.